Κυριακή 24 Μαρτίου 2013

Λέξεις που μπορεί να καταστρέψουν τη ζωή μας


Τρεις λέξεις που παλεύουν μέσα στην ψυχή και το μυαλό μας και που πολλές φορές θα μπορούσαν να καταστρέψουν τη ζωή μας....



Πρέπει, Θέλω, Αν.

Πρέπει
Τα "Πρέπει" των κανόνων που έθεσε... ποιος αλήθεια; Η κοινωνία; Τα πρέπει των υποχρεώσεων, των ορίων, των περιορισμών, που μπορεί να καθορίσουν τη ζωή μας βάζοντάς την μέσα σε κουτάκια.
Πρέπει να σπουδάσω, πρέπει να αποκτήσω χρήματα, πρέπει να κάνω οικογένεια, πρέπει να ακολουθώ "κοινωνικούς" κανόνες, πρέπει να αρέσω στον περίγυρό μου, πρέπει να δεχθώ τη μοίρα μου, πρέπει, πρέπει, πρέπει...

Κι αν δεν θέλω;

Θέλω
Θέλω να πραγματοποιήσω τα όνειρα μου, θέλω να ακολουθήσω την καρδιά μου, θέλω να πετύχω, θέλω να αποκτήσω εφόδια για τη ζωή, θέλω να μαζέψω χρήματα για το μέλλον. Για το μέλλον;
Με όλα αυτά τα "θέλω" ξέχασα να ζήσω το παρόν.

Αν..
Αν είχα επιλέξει άλλο επάγγελμα, αν είχα παντρευτεί κάποιον άλλο, αν είχα φερθεί διαφορετικά, αν είχα μεγαλύτερη ψυχική δύναμη, αν δεν έλεγα πάντα ναι, αν ήξερα να παλεύω για τα πιστεύω μου, αν...
Τα "Αν" των επιλογών και των αποφάσεων μας, που θα μπορούσαν να αλλάξουν τη ζωή μας, θα μας βασανίζουν αλλά δεν θα μπορέσουμε ποτέ να πάρουμε απάντηση, στο ερώτημα.

Θέλω να ζήσω ΤΩΡΑ!
Η ζωή είναι μια και η ευκαιρία να ζήσουμε μας δίνεται μόνο μια φορά. Η κάθε μέρα που περνάει είναι μοναδική. Ας μην αφήνουμε να καταστρέφουν τη ζωή μας τα πρέπει, οι κανόνες και τα αναπάντητα ερωτήματα.

Και ας μην ξεχνάμε ότι είναι καλύτερα να μετανιώνουμε γι αυτά που κάναμε, παρά γι αυτά που θέλαμε και δεν καταφέραμε να κάνουμε ποτέ...
gamato.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου